سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا و رگبار و رعد و برق و نیز وزش باد و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

تصاویر بارش باران پاییزی در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) ـ با گذر موج تراز میانی از شمال غرب کشور ـ به‌تدریج در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در مناطقی از جنوب غرب، و غرب ابرناکی و وزش باد انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال غرب و برخی مناطق شمال خوزستان و لرستان رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید رخ می‌دهد.

پنجشنبه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

جمعه و شنبه گستره بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز خواهد بود. طی این روز در مناطقی از شمال شرق و شرق وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری افزایش نسبی دما و وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در این مناطق رخ خواهد داد.

تهران فردا (چهارشنبه) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد و پنجشنبه کمی ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۱۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 886362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha